شرکت راه اندازی ویپ

توسط: اتصال صوت|آخرین به روز رسانی: 1400/05/02
به اشتراک گذاری در:

شرکت راه اندازی ویپ

شرکت های پیمانکار ویپ اصولا به صورت تخصصی انتخاب نمی شوند و در بسیاری از پروژه های بزرگ ، اجرای خدمات ویپ و راه اندازی سرویس ویپ در قالب واگذاری اجرای زیرساخت شبکه و مخابرات انجام می پذیرد. عدم انتخاب صحیح پیمانکار ویپ و یا شرکت راه اندازی ویپ در نهایت باعث عدم اجرای صحیح سیستم ویپ می گردد و همین امر به مرور زمان باعث بدبینی و نگاه غیر اصولی مشتری به راه اندازی VoIP می گردد. 


بسیاری از شرکت های راه اندازی ویپ بدون بررسی سرویس ویپ مورد نیاز مشتری اقدام به راه اندازی ویپ می کنند. شرکت راه اندازی ویپ وقتی وارد اجرای ویپ می گردد که حتی اقدام به بررسی اولیه محیط اجرای ویپ ننموده است و هزینه راه اندازی ویپ را صرفا بابت تامین تجهیزات سیستم ویپ اعلام کرده است. 


یکی دیگر از مشکلاتی که مشتریان برای دریافت خدمات ویپ و یا سرویس ویپ با آن مواجه هستند ، تعرفه خدمات ویپ می باشد. نبود مرجع رسمی برای تعیین تعرفه خدمات ویپ ، باعث دریافت مبالغ هنگفتی شده است که میزان نارضایتی از سرویس ویپ در سطح مشتریان را افزایش داده است . 


در خدمات ویپ ، بسیاری از قابلیت های ویپ می بایست به صورت صحیح پیاده سازی و تحویل گردد تا موجب کسب رضایت مشتری گردد. اجرای ویپ از لحظه انتخاب بهترین تجهیزات و راهکار تا ارائه سرویس ویپ به صورت پیوسته می بایست ادامه یابد. با توجه به اینکه سرویس ویپ در لایه کاربردی شبکه ارائه می گردد، بهتر است با اجرای دقیق قابلیت های ویپ که مورد نیاز مشتری می باشد همراه گردد تا مشتری از تمامی مزایای سیستم تلفنی ویپ بهره مند گردد. 


راهکار اصولی در راه اندازی ویپ ، بررسی و بازدید اولیه از محل اجرای ویپ و اعلام زیرساخت مورد نیاز برای پیاده سازی سرویس ویپ به کارفرما می باشد. نه اینکه در مراحل راه اندازی VoIP متوجه کاستی در زسرساخت پیاده سازی VoIP شویم . اعلام برآورد واقعی پروژه VoIP باعث کاهش بسیاری از نارضایتی های تعرفه راه اندازی VoIP می گردد. 


شرکت اتصال صوت به عنوان یک شرکت تولید کننده تجهیزات مخابراتی ، خدمات ویپ مرتبط  با حوزه تولیدات خود را ارائه می نماید. خدمات ویپ شامل تامین تجهیزات و اجرای ویپ می باشد. یکی از راه های شناخت شرکت های مخابراتی با بهترین خدمات ویپ ، بررسی میزان رضایت مشتری از سرویس ویپ می باشد. 


عدم اجرای ویپ به صورت صحیح می تواند باعث نارضایتی و در نهایت منجر به جمع آوری سرویس ویپ از سوی مشتری گردد . اتفاقی که متاسفانه بسیاری از مشتریان ویپ را نسبت به خدمات ویپ و سرویس ویپ ارائه شده از سوی دیگر همکاران بدبین نموده است و گاها با مراجعه کارشناسان شرکت اتصال صوت برای شرح قابلیت های ویپ و مزایای ویپ ، با ممانعت مشتری و درخواست آنها برای پیاده سازی سانترال آنالوگ ، مواجه می گردد. 

دانلود راهنمای سیستم پیجینگ تحت شبکه 

دانلود راهنمای مرکز تلفن 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر
چت با کارشناسان در واتس آپ