مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مجمع عمومی سالیانه

توسط: نت استاک |آخرین به روز رسانی: 1398/03/05
به اشتراک گذاری در:
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مجمع عمومی سالیانه 

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، امروز پنجم خردادماه 98 با حضور ۹۱.۴۴ درصد سهامداران، برگزار شد. مهندس سید مجید صدری، ضمن اشاره به شعار رونق تولید که کلید حل تمام مشکلات اقتصادی است، افزود: شرکت مخابرات ایران با پایبندی به این شعار و علی‌رغم محدودیت‌های مختلف از جهات تعرفه‌ای و درآمدی تمام تلاش خود را به‌ منظور تضمین سود سهامداران و خدمت‌رسانی به مشتریان در سراسر کشور و رفع دغدغه‌های کارکنان به کار بسته است.

صدری، گفت: همکاری در فضای تعاملی حوزه ICT کشور از دیگر اولویت‌های فعالیت شرکت مخابرات ایران است و بدین منظور مدل‌های توسعه عملیاتی شرکت در بخش‌های مختلف مانند توسعه بازار، توسعه سرویس‌های  باندل، تحول در بخش زیرساخت‌های شبکه و فناوری اطلاعات و تسهیل ارائه سرویس به تمام مشتریان در سراسر کشور را دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با گرامیداشت لیالی قدر و آرزوی بهره‌مندی از فیض معنوی خوان گسترده الهی برای تمام هم‌وطنان اظهار داشت : تمام کارکنان و مدیران شرکت مخابرات ایران در مسیر خدمت‌رسانی به ذینفعان شرکت و در جهت دستیابی به چشم‌انداز اقتصاد دیجیتال با استفاده از تولید داخلی و توجه به سرمایه‌های ملی گام برمی‌دارند.

صدری در ادامه به ارائه‌ی گزارشی از اقدامات شرکت مخابرات ایران در سال گذشته پرداخت و گفت: با تمامی FCPها، peering راه اندازی شده است و شبکه GSM - WLL بر روی شبکه‌ی همراه اول با پتانسیل حدود 200 میلیارد تومان درآمد ثابت، برگردانده شده است. 

وی، ادامه داد: در شرکت مخابرات ایران، از توانمندی های تولید داخل در حوزه های دسترسی، انتقال و Core استفاده می‌شود. همچنین به توسعه‌ی ظرفیت ارتباطی به سوئیچ IXP از 10 به 50 گیگابیت بر ثانیه پرداختیم. 

صدری، افزود: خرید پهنای باند بین الملل از 66 نقطه به 5 نقطه و کاهش هزینه تمام شده یک گیگابایت ترافیک، تجمیع شده است. کیفیت شبکه ارتقاء یافته و تمامی مناطق در بازه مطلوب از منظر شاخص های کیفی قرار گرفتند. شبکه‌ی انتقال از 30 به 55 ترابیت بر ثانیه توسعه یافت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: افزایش ظرفیت NGN/IMS به میزان 2 میلیون مشترک را شاهدیم و بیش از 450 هزار پورت تلفن در قالب طرح های FTTx با پتانسیل بیش از 50 میلیارد تومان درآمد سالیانه توسعه یافت. عملیاتی نمودن بیش از 250 سایت وای فای عمومی با پتانسیل بیش از 200 میلیارد تومان درآمد سالیانه از دیگر اقدامات شرکت مخابرات ایران، است.

وی، اظهار کرد: پیاده سازی DNS متمرکز و کاهش زمان پاسخ از 100 به 20 میلی ثانیه، توسعه‌ی شبکه IP در 13 منطقه و ارتقای ظرفیت شبکه استانی به میزان 24 ترابیت بر ثانیه و راه اندازی مرکز مدیریت عملیات شبکه شرکت مخابرات (NOC کشوری) به انجام رسیده است.

صدری،گفت: خطوط پر سرعت نوع ADSL/VDSL/FTTH بر بستر FTTx به میزان 350 هزار پورت با پتانسیل بیش از 120 میلیارد تومان درآمد سالیانه افزایش یافتند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در ادامه افزود: حدود 20 میلیارد تومان صرفه جویی سالانه حاصل از تجمیع داشتیم که به دنبال آن طراحی و پیاده سازی زیرساخت انبار داده، ایجاد زیرساخت اگریگیتوری و ارائه خدمات مشارکتی، طراحی و پیاده سازی سرویس آزمایشی 118 هوشمند، بهسازی و تحول در درگاه های تماس، پرتال و درگاه های پرداخت، یکپارچه و متمرکز نمودن CRM تلفن ثابت DSL/FTTx و خدمات تجاری، پیاده سازی سیستم متمرکز OSS باند پهن و یکپارچه سازی با CRM و اکانتینگ، یکپارچه و متمرکز سیستم صدور صورتحساب کلیه مناطق با راهکار ایرانی، پیاده سازی سیستم ثبت خرابی و پرداخت قبض با کد دستوری 2020 از طریق تلفن همراه و طراحی و توسعه سیستم Bit Stream و ارائه وب سرویس های مورد نیاز FCP ها جهت یکپارچگی، عملیاتی شدند.

منبع خبر :نت استاک


نظرات کاربران
ارسال نظر
چت با کارشناسان در واتس آپ